گوشی شیائومی Mi 10 Pro جزو گوشی‌های برتر سال ۲۰۲۰ است و از هر نظر یک رقیب سرسخت برای گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید. دوربین ۱۰۸مگاپیکسلی این گوشی توجه مردم را جلب کرده، اما باید بدانیم که سنسور بالا همیشه به معنای کیفیت تصویر بالا نیست پس نباید انتظار زیادی از این گوشی داشته باشیم.
در این مقاله قصد داریم تا به برخی ویژگی ها و مشخصه های گوشی جدید شیائومی یعنی گوشی شیائومی Mi 10 Pro بپردازیم.

گوشی شیائومی Mi 10 Pro

سخت افزار گوشی شیائومی  Mi 10 Pro

این گوشی ۵G، شامل نمایشگر، بلندگو، چیپ ست، باتری باکیفیت عالی است. شیائومی در این مدل هیچ یک از لبه‌های گوشی را حذف نکرده است. اما این عالی بودن نمی‌تواند برای بخش نرم افزاری نیز صدق کند.

دوربین گوشی می 10 پرو

این گوشی یک انتخاب مناسب برای تصویر برداری می‌باشد، چرا که دارای جدیدترین لنز دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و دارای ۴ سنسور دیگر ۲۰ ، ۱۲ ، ۵ و ۲ است که می‌تواند تصاویر عالی و باکیفیتی را ضبط کند. این گوشی می نوت ۱۰ پرو به ترتیب با این ۵ سنسور دوربین ویژگی‌های عکس برداری معمولی (wide)، فوق گسترده ( ultra wide ) ، تله فوتو با ۲X زوم ، تله فوتو با ۵X زوم و لنز ماکرو را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

صدای شیائومی  Mi 10 Pro

دارای دو اسپیکر بدون دسته است. که کیفیت صدای فوق العاده‌ای دارند! از نظر اندازه، آن‌ها بیشتر شبیه یک بلندگوی بلوتوث دار فشرده هستند تا تلفن. این حجم از صدا از این سوراخ کوچک واقعا باورنکردنی است.

صدای گوشی شیائومی می 10 پرو

عمر باتری

عمر باتری شیائومی می ۱۰ پرو ۵G در تست  Gsmarena دارای یک امتیاز خیلی خوب است. این تست روی حالت ۹۰ هرتز نمایشگر انجام شده است. اگر شما زیاد از گوشی استفاده نمی‌کنید، به راحتی می‌تواند دو روز بدون نیاز به شارژ برای شما کار کند. و هنگامی که به شارژ احتیاج دارد، خوب، آن جاست که شارژر ۶۵W به کار می‌آید و خیلی سریع گوشی را شارژ می‌کند.

نمایش و طراحی گوشی شیائومی می ۱۰ پرو

طراحی گوشی شیاومی Mi 10 Pro ، خوب، مدرن و قابل پیش بینی است. به نظر می‌رسد در سال جاری تمام گوشی‌های جدید اندروید به سمت یک نگاه همگرا هستند و این گوشی از این قاعده مستثنی است. شیشه‌ای در جلو و عقب، لبه‌های صفحه نمایش به شکل  هلالی، دوربین سلفی با ظاهری همانند سوراخ پانچ در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش و چهار دوربین در قسمت پشت قرار گرفته است.

کیفیت ساخت گوشی می ۱۰ پرو به خوبی رقبای اندرویدی خود است.

گوشی Mi 10 pro شیائومی مجهز به صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD می‌باشد. نسبت تصویر نمایشگر به اندازه ۱۹.۵:۹ و تراکم پیکسلی آن، ۳۸۶ppi  می‌باشد. می‌توانید نرخ رفرش آن را روی ۹۰ هرتز تنظیم کنید تا عملکرد راحت‌تر و نرم‌تری را تجربه نمایید.

خلاصه ای از مزایا و معایب گوشی شیائومی می 10 پرو

مزایا

  • داشتن نمایشگر زیبا
  • بلندگوهای با صدای بلند و واضح
  • ۲۵۶GB حافظه داخلی
  • شارژ بسیار سریع

معایب

  • دوربین ۱۰۸MP خوب است، اما به اندازه بزرگی سنسورش با کیفیت نیست.
  • برنامه دوربین خیلی با کیفیت نیست.
  • اعلان‌های غیرقابل اعتماد
  • رتبه بندی IP68 ندارد.
  • دسترسی محدود
  • بدنه لغزنده که می‌تواند حباب ایجاد کند.
برای خواندن سایر مقالات در زمینه تکنولوژی و خبرهای روز فناوری با ویستامگ همراه باشید.

 


vistamag گوشی ,شیائومی ,دوربین ,کیفیت ,شارژ ,دارای ,گوشی شیائومی ,صفحه نمایش ,کیفیت نیست ,طراحی گوشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسابداری و حسابرسی آنلاین ایرانیان خبرهای روز از ایران و جهان ililili وبگاه تخصصی فیلم و سریال fannipaytakht معین سرویس